Hierbij wil ik dan melden dat ik ben gestopt als voorzitter van de Bres.

Er zijn twee roerige jaren voorbijgegaan en er is veel gebeurd. Het fijne is, dat de Bres  momenteel zes heel goede en enthousiaste  bestuursleden heeft.

Daarom is dit dan ook voor mij het moment dat ik het wil loslaten. Niet omdat ik het wil loslaten maar omdat ik mij op mijn werk moet gaan richten. Dat  Nu zoeken wij nog een enthousiaste man/vrouw, die het wel ziet zitten om deze club een paar jaar voor te zitten.

Het is niet veel werk, maar het zou wel fijn zijn als je ook wat inzicht hebt in de gemeentelijke politiek en/of het werven van fondsen. Het is geen noodzaak, maar wel handig.

Verder is het aansturen van deze club alleen maar een feest, omdat er genoeg leuke dingen gebeuren, en omdat je in een heel leuk en hartelijk team terecht komt.

Voelt u zich welkom om op deze oproep te reageren via ons mailadres dat u vermeld vind op de website.

Zelf vond ik het een groot plezier om dit te mogen doen en weet zeker dat u dat ook gaat vinden.

Hierbij wil ik u alle goeds wensen en heel veel plezier bij al uw Bres-aktiviteiten.

Hartelijke groet,

Arlene Bruning, voorzitter-af